Spørsmål og svar
Vanlige spørsmål og svar
Leveringstid
Normal leveringstid er 1-4 virkedager fra vi har mottatt betalingen på ordren. Ved stor pågang kan det ta opptil 7 virkedager.
Jeg har mottatt en pakke som er skadet, hva gjør jeg?
Når du oppdager at en mottatt sending er skadet. Ta bilde av skaden og send det på epost til post@igarasjen.no. Disse henvendelsene blir prioritert fortløpende.
Retur av varer.
Du har 14 dagers angrerett når du kjøper varer fra oss. Angreretten forutsetter at varen kan leveres tilbake i samme stand og mengde. Det vil si at du kan ikke angre kjøpet hvis du har brutt forseglingen på produkter. Kostnadene ved returfrakt må dekkes av kjøper.
Vi vil forsøke å løse problemet ved å bytte eller reparere varen, eventuelt kreditere kjøpet hvis ikke varen kan repareres eller byttes. Ved kreditering vil du få pengene tilbake innen 14 dager fra dagen vi mottar din retur. Er det feil på din vare dekker vi returkostnader.
Feil med leveransen.
Det kan dessverre skje at vi gjør en feil når vi pakker varene dine. Varene blir pakket manuelt og vi er ikke alltid feilfrie. Hvis varene du får i pakken ikke stemmer med det du har bestilt tar du kontakt med oss på post@igarasjen.no.
Kan dere sende varene i oppkrav?
Nei, dessverre. Vi sender kun ut varen etter at ordren er forskuddsbetalt. Ønsker du å betale i etterkant kan du velge faktura.
Er det mulig å hente varen selv?
Ja, du kan hente varen hos oss. Men produktet må forskuddsbetale i nettbutikken. Hukk deretter av for «hente selv» under frakt på utsjekk.
Er prisene inkludert moms (MVA)
Alle prisene er inkludert MVA. Vi holder til i Norge og det påløper derfor ingen toll eller avgifter når du kjøper varer fra oss.
Sender dere pakker til Svalbard eller utlandet?
Nei, dessverre.
Hva skjer om jeg lar være å hente pakken min?
Ettersom pakken din er forskuddsbetalt vil det være dumt å ikke hente pakken, men skulle det likevel være tilfellet vil pakken bli sendt i retur til oss.
Hvor finner jeg rabattkoder for igarasjen.no?
Av og til har vi i igarasjen kampanjer med rabattkoder. Disse deler vi ut via nyhetsbrev og konkurranser.
Jeg finner ikke det jeg leter etter, hva gjør jeg?
Er det en vare du ikke finne på nettsiden vår, vennligst ta kontakt med oss på epost post@igarasjen.no
Hvordan sikrer dere god kvalitet på produktene?
Igland garasjen og igarasjen.no etterstreber god kvalitet på våre produkter. God kvalitet definerer vi som at produktet skal levere som forutsatt, at det er feilfritt og at produktet holder i forventet levetid.
Hvordan kommer jeg i kontakt med igarasjen.no?
Ønsker du å komme i kontakt med vår kundeveileder send en epost til post@igarasjen.no.